Subject: FW: Riigitee nr 20153 km 0,6 ristumiskoht
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 13:11:01 +0300

From: Asko Reimus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 30, 2024 9:42 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Ilmar Raap' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee nr 20153 km 0,6 ristumiskoht

Tere,

Ristumikoha projekt on alla laetav lingilt:
https://www.dropbox.com/scl/fi/39i7kqynt7swz9qhjo6uj/23095_PP_TL-P-rnu-mnt
-13.asice?rlkey=opdaj4pyiefsssffd7mnm153o
<https://www.dropbox.com/scl/fi/39i7kqynt7swz9qhjo6uj/23095_PP_TL-P-rnu-mn
t-13.asice?rlkey=opdaj4pyiefsssffd7mnm153o&dl=0> &dl=0

Manuses VK projekt.

Kõnnitee IKÕ PARI ID ja lingid kinnistute kaupa.

15 Tallinn-Rapla-Türi tee T1      Pari ID                  58306
link:
<https://pari.kataster.ee/magic-link/b3ade5c6-50d5-48fa-b83b-d3a57aaf69d1>
https://pari.kataster.ee/magic-link/b3ade5c6-50d5-48fa-b83b-d3a57aaf69d1

20153 Lelle jaama tee L1           Pari ID                  58309
link:
<https://pari.kataster.ee/magic-link/fcac25bd-5eaa-4f08-9381-7401d252a4ce>
https://pari.kataster.ee/magic-link/fcac25bd-5eaa-4f08-9381-7401d252a4ce

                                                    Pari ID
58310              link:
https://pari.kataster.ee/magic-link/bfbfeea2-65b9-4f3b-9444-e6fe1590d2a1

                                                    Pari ID
58311              link:
<https://pari.kataster.ee/magic-link/3e0897e1-baf2-44c0-b214-c9eb5c1964ea>
https://pari.kataster.ee/magic-link/3e0897e1-baf2-44c0-b214-c9eb5c1964ea

20153 Lelle jaama tee                 Pari ID                 58313
link:
<https://pari.kataster.ee/magic-link/8faaf99a-f95d-47ad-b1cc-086c353f0f17>
https://pari.kataster.ee/magic-link/8faaf99a-f95d-47ad-b1cc-086c353f0f17

                                                               Pari ID
58314              link:
<https://pari.kataster.ee/magic-link/7d37d25e-31fb-4c68-90db-d6b04bda4dca>
https://pari.kataster.ee/magic-link/7d37d25e-31fb-4c68-90db-d6b04bda4dca

ruumikujud VK torudele:

1.
https://pari.kataster.ee/magic-link/11ce62d4-0252-472e-9e58-2516a7fcf3f7

2.
https://pari.kataster.ee/magic-link/92af5f0d-41c4-468a-af1e-3ba00494fadc

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947

From: Marje-Ly Rebas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 29. aprill 2024 15:27
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: 'Hans Jürgen Schumann' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee nr 20153 km 0,6 ristumiskoht

Tere

Vabandan vastuse viibimise pärast.

Projektlahendus sobib.

Järgmised sammud on nüüd järgmised:

1.	Lisada IKÕ plaanid (JJT ja tehnovõrgud). Kelle kasuks neelukaevust
algava trassi IKÕ?
2.	Projekti digikonteiner allkirjastatult meile kooskõlastamiseks.
3.	Sõlmime huvitatud isikuga ristumiskoha ehitamise lepingu. Hoonele
saab ehitusloa taotleda peale lepingu sõlmimist.

From: Asko Reimus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, April 10, 2024 2:09 PM
To: Marje-Ly Rebas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Riigitee nr 20153 km 0,6 ristumiskoht

Tere,

Muutsime kõnnitee osas lahendust  ja eraldasime kõnnitee sõiduteest
äärekiviga ja seda siis kogu lõigus kuni projekteeritud teeületuskohani,
kuna seal on ka olemasoleva kõnnitee kaugus normist väiksem. Valla poolt
on nõusolek neelukaevu kaudu sademevee valla maale juhtimiseks.

Manuses on uuendatud joonised. Paluks teilt lahenduse sobivuse kohta
võimalikult kiiresti tagasisidet, et saaksime projekti vormistamisega
edasi minna.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947

From: Marje-Ly Rebas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 8. aprill 2024 10:40
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: Riigitee nr 20153 km 0,6 ristumiskoht

Tere

Esitame järgnevad ettepanekud ristumiskoha projekti (esitatud jooniste)
korrigeerimiseks.

1.	Pärnu mnt 13 kinnistust väljasõidul vasakule nähtavuse tagamiseks
(peatuses seisev buss varjab nähtavuse) tuleb paigaldada liikluspeegel.
Peegli paigalduskoha projekteerimisel peab vältima häiringuid peegeldusel
(peegel suunatud lõuna poole).
2.	Sõiduraja ja kõnnitee vahele peab jääma standardi EVS 843:2016
kohane ohutusriba (3,0 m). Eriti oluline on see ebapiisava katte laiusega
sõiduteel, kus  möödasõiduks kasutatakse teepeenraid. Ohutusriba
funktsiooniks on ühtlasi sademevete ärajuhtimine ning teehoolduse
tagamine, sh lume vallitamine.
3.	Detailplaneeringu kohaselt tuleb liikumisteede ja juurdepääsude
kavandamisel tagada võimalused liikumis-, nägemis- ja kuulmispuudega
inimestele, seetõttu näha braikivid ette mõlema ülekäigukoha juurde.
4.	Kaaluda vajadust renni ja küveti projekteerimiseks allpool
näidatud asukohas.

5.	Kuna projekt hõlmab ka jalg- ja jalgrattateed ning riigiteel
asuvaid tehnovõrke, tuleb projekti koosseisus esitada isikliku
kasutusõiguse (IKÕ) plaanid või krundijaotuskavad riigitee aluse maa
võõrandamiseks. Plaanidel tuua eraldi välja kasutusõiguse seadmine JJT
ja/või tehnovõrgu rajamiseks/hooldamiseks (side- ja elektripaigaldised
vms) ning esitada projekti koosseisus eraldi kaustades. JJT IKÕ plaanide
koostamiseks vt juhist ameti kodulehel. Tehnovõrkude IKÕ plaanide
koostamiseks vt juhendi lisa 6.

Parimate soovidega

Marje-Ly Rebas

Peaspetsialist

Planeerimise osakond kooskõlastuste üksus

Tel 5858 1095

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Ringtee 4 / 72720 Paide / Transpordiamet

From: Asko Reimus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, March 28, 2024 9:37 AM
To: Marje-Ly Rebas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Riigitee nr 20153 km 0,6 ristumiskoht

Tere,

Väljastasite  Kehtna vallas, Lelle alevikus Pärnu mnt 13 kinnistule
riigiteega nr 20153 km 0,6 ristumiskoha ehitamise nõuded.

Täiendasin sellele vastavalt projekti. Manuses on plaanijoonised ja
lõiked. Enne kui projekti lõplikult kooskõlastamisele esitan, sooviks
arvamust lahenduse sobivuse kohta.

Varasemaga võrreldes on riigimaantee servas olev kergliiklustee nihutatud
detailplaneeringu järgsesse asukohta. Sõidutee ja kergliiklutee eralduses
füüsilist piiret hetkel ette nähtud ei ole nii nagu ka olemasoleva
kõnnitee ja sõidutee vaheline olukord on.

Palun lahendusele tagasisidet, et saaksime projekti lõpuni vormistada.
Küsimuste puhul palun ühendust võtta.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947

Subject: Re: Riigitee nr 20153 km 0,6 ristumiskoht
From: "Ilmar Raap" <[email-masked]>
To: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>,Hans-Jürgen Schumann <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 16:04:29 +0300

Tere

Ristumiskoha ehitamise leping palun saata minu meilile.
Allkirjastaja on juhatuse liige Rein Reinvee.

Lugupidamisega
RRLektus AS reg. kood:10072791
Kauba 3, Tapa linn, Tapa vald

Nõukogu liige
Ilmar Raap
5064484

Sent from my iPhone

On 29. Apr 2024, at 15:49, Asko Reimus <[email-masked]> wrote:

Tere

Infoks: Transpordiametile viimane Lelle lahendus sobib.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947

From: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 29. aprill 2024 15:27
To: [email-masked]
Cc: 'Hans Jürgen Schumann' <[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee nr 20153 km 0,6 ristumiskoht

Tere

Vabandan vastuse viibimise pärast.

Projektlahendus sobib.

Järgmised sammud on nüüd järgmised:

1.	Lisada IKÕ plaanid (JJT ja tehnovõrgud). Kelle kasuks neelukaevust algava 
trassi IKÕ?
2.	Projekti digikonteiner allkirjastatult meile kooskõlastamiseks.
3.	Sõlmime huvitatud isikuga ristumiskoha ehitamise lepingu. Hoonele saab 
ehitusloa taotleda peale lepingu sõlmimist.